چرا بیماران از کم خونی رنج می برند در نارسایی کلیه

چهار شنبه 7 اسفند 1392
ن : lafee

چرا بیماران از کم خونی رنج می برند در نارسایی کلیه

چرا بیماران از کم خونی رنج می برند در نارسایی کلیه

بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تحت کم خونی، charactering به عنوان خستگی، از دست دادن حافظه ، بی اشتهایی، اختلال عملکرد قلب ، و غیره چرا بیماران از کم خونی در نارسایی کلیه رنج می برند ؟

در نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه باقی مانده بیش از 15 ٪ است . در نتیجه، به شما خواهد شد بسیاری از ناراحتی ها ، مثل کم خونی ، خواهد شد که در نارسایی کلیه جدی تر حمله کردند. موارد زیر علل بروز کم خونی در کلیه شکست.

، کلیه ها مسئول ترشح هورمون برای ما به حفظ سلامت می باشد. EPO یکی از هورمونهایی که مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون . هنگامی که کلیه ها آسیب دیده است، ترشح EPO کاهش خواهد یافت است ، به طوری که تولید سلول های قرمز خون نه به اندازه کافی . سپس کم خونی رخ می دهد.

، با کاهش عملکرد کلیه، سموم بیشتر و بیشتر خواهد شد در خون ساخت ، که سبب بسیاری از مشکلات.سموم خواهد تابع خونساز از مغز استخوان را مهار ، به طوری که سلول های قرمز خون نمی تواند تولید شود. علاوه بر این، برخی از سموم ، مانند کراتینین خواهد طول عمر سلول های قرمز خون کوتاه ، و در نتیجه کم خونی.

در نارسایی کلیه ، بیماران مورد نیاز است به خوردن یک رژیم غذایی محدود برای کاهش بار کلیه ها. بنابراین شما ممکن است کمبود برخی از مواد خام از خون ، از جمله پروتئین ، ویتامین و آهن است. بنابراین، شما ممکن است از کم خونی رنج می برند.

بعضی از بیمارانی که تحت دیالیز هستند بیشتر احتمال ابتلا به کم خونی به دلیل برخی از سلول های قرمز خون در طول دیالیز از دست بدهند.

این عوامل اصلی کم خونی در نارسایی کلیه هستند . اگر کم خونی است که به خوبی درمان نشود ، این عوارض بسیاری ، که بیشتر بدتر خواهد شد وضعیت بیماریرا آغاز کند. بنابراین شما باید درمان فوری برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com یک پیام زیر را ترک کنند.دکتر کلیه به شما پاسخ با توجه به وضعیت بیماری خود را ظرف 48 ساعت به من بدهید !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا بیماران از کم خونی رنج می برند در نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.